2017. június 6., kedd

4 nap, bodzavirágzáskor

Végre sikerült eltölteni hosszabb időt is falun. A pünkösdi hosszú hétvége elején bepakoltunk, és már péntek délután az udvaron tevékenykedtünk.
Ott most éppen bodzavirágzás van, és a bodzaillat időnként belengi a környéket.
Ez volt az első alkalom, hogy 3 éjszakát aludtunk ott, a tervek szerint vasárnap jöttünk volna haza, de olyan jól éreztük magunk, hogy még maradtunk egy napot. Mák ilyen koszos tán sose volt még :) - a homok és vizezés megteszi a hatását. No, hát ideje neki is elkezdeni a gyerekkort.
Igazi nyár van és kihasználtuk a napsütéses időt. 
Délben árnyékba vonultunk
Most nem tudtam annyit fényképezni mint előző években, mert sokkal többet kellett a gyerekek után járni - főleg Mák után, és amikor éppen aludt, akkor én is inkább leültem kicsit kinézni a fejemből. Kötést is vittem magammal, de nem haladtam túl sokat.
Ishbelt kötök, a sima rész végéig eljutottam, de a mintás sorok túl hosszúak, és nem tudtam rendesen haladni vele.
Az udvaron alakul a sziklakert és környéke.
és van egy vadrózsabokrunk is:
A naplementék a nyári helyükre kerültek:
és a kora este gyönyörű színekre festi a templomot és a domboldalt:
Az egyik este hallottam haris hangját is, ez a kígyászölyvvel együtt (amit tavaly láttam, az udvarunk fölött repült a templom irányába) nagyon sokat jelent nekem.
Talán esni fog a héten - tegnap pakoláskor már igencsak közeledett az eső.
Ha így lesz, és akkor gombászni is lehet hétvégén. Várom már a pénteket...

2 megjegyzés:

aarkus írta...

Szép fotók, szokás szerint. Milyen nagy már a legényke is!

Annamari írta...

Köszi :) a fiam az nagy hóhányó. Képen csak a nagy derül ki, de olyan hülyeségeket csinál, hogy sokszor félek is mi fog következni :)